Open brief aan soldaat van Allah.

Alles over islam.
Plaats reactie
QuoVadis
Site Admin
Berichten: 18
Lid geworden op: 15-11-2017 11:51

Open brief aan soldaat van Allah.

Bericht door QuoVadis » 13-12-2017 12:17

Open brief aan een soldaat van Allah 07 / 18 / 2016 door Michel Kichka

"Open brief aan een soldaat van Allah"

- stoppen met bellen me "broeder" een artikel percussieve van Karim Akouche, dichter, schrijver en toneelschrijver Algerije, gepubliceerd in de Prater, en dat zegt luid en duidelijk dat te veel mensen denken elke bodem dat.

Karim zet punten op de 'i' van islamisme en laat geen ruimte voor misverstanden tussen moslim en islamitische.

Ik heb een tekening hebt toegevoegd aan het einde van het artikel.
Stop belt me "broer" bereidt uw koffer. Een ticket kopen. Wijzigen van land. Niet langer schizofreen. Je zal niet teleurgesteld worden. Hier, bent u niet in vrede met je ziel. U racles u altijd de keel. Het westen is niet voor jou. Haar waarden aanvallen je. U geen verscheidenheid niet. Meisjes zijn hier, gratis. Hun haar niet worden verborgen. Ze dragen rokken. Ze dragen make-up op de metro. Ze worden uitgevoerd in de parken. Ze drinken whisky. Hier, knippen het niet de hand aan de dief. Op stenen niet overspelige vrouwen. Polygamie is verboden. Het is de rechter die zegt. Het is een democratie die het maakt. Het is de burgers die wetten te stemmen. De staat is een schip piloot de mensen. Is niet Allah die in het bezit van het roer.
U bidden veel. U ook banden met je hoofd tegen de mat. Wat is deze zwarte bladzijde zie je op de voorkant? U schiet vroomheid aan fanatisme. Haren heb je kin gegeten. U frequente vaak de moskee. U gevaarlijke boeken gelezen. Je kijkt naar verdachte video's. Er is te veel geweld in je look. Er is te veel bitterheid in uw woorden. Je hart is een kiezelsteen. Je voelt meer dingen. Heeft frazzled je hersenen. Je gezicht is koud. Uw kaken zijn scherp. Uw armen zijn klaar om te staken. Doe rustig aan. Geweld lost de problemen niet.
k weet dat je komt. U leven teveel in het verleden. Uitgaan en geconfronteerd met het heden. Hang je in de toekomst. U woont alleen eens. Waarom geven zijn jeugd perdition? Waarom spugen op het gezicht van schoonheid?
Ik weet wie je bent. Je bent de man van wrok. De waarheid is bitter. Ze vaak gerber dwazen. Maar vandaag wil ik u vertellen. Ook al je ogen bloeden.
Open uw trommelvliezen. Ik heb dingen te vertellen. U hebt niets uitgevonden. U hebt niets gebouwd. U alleen niets gebracht aan de beschaving van de wereld. Het gaf je alles: licht, papier, broek, vliegtuigen, auto, computer... Dat is waarom je boos. De wrok ronge u pens.
Opblazen van je longen. Ademt. Beschaving is een collectief werk. Er is geen Superman of mensonwaardige. Alle gelijke voordat de mysteries van het leven. Alle ellendig vóór de ramp. Kan niet leven lang haat. Het voortbrengt lijken en bloed.
Vragen de doden. Graven in de ruïnes. Ontleedt de manuscripten. U achterlopen in verschillende omwentelingen. U sluit af om op te roepen van de gouden eeuw van de islam. Praten over het cijfer nul die uw voorouders zou hebben uitgevonden. Je spreekt van de Griekse filosofen dat zij zijn vertaald. Praten over astronomie en wiskunde dat ze révolutionnées zouden. Zo veel mythen gebaseerd op onderlinge aanpassing. Stopt om gek van de wereld. De duizend en één nachten is een Perzische werk. Het verhaal leest niet met goede gevoelens. Ga naar Mani die tot de Mani behoort en Mohammed wat van Mohammed volgt. Ophoudt te verheerlijken u. Stopt duperen u. Constant beweren berouw. Degenen die gedood uw grootouders zijn omgekomen sinds lang. Hun kleinkinderen hebben niets te maken met kolonialisme. Het is oneerlijk om te vragen hen om zich te verontschuldigen voor de misdaden die zij niet hebben begaan.
Uw voorouders hebben volkeren ook veroverd. Ze hebben de Berbers, Koerden, Oezbeken, de Kopten, de Feniciërs, de Perzen gekoloniseerd... Ze hebben onthoofd mannen en verkrachte vrouwen. Het is met het zwaard en de Koran ze uitgeroeid culturen. In Afrika werd slavernij lang voordat het eiland Gorée.
Waarom doe je dit hoofd? Ik maak die de tragische narratieve draad. Alles is authentiek. U hoeft slechts te vergelijken van de bronnen. De aarde is rond als een router, zelfs als er een hadith waar het is geschreven dat het is plat. U moet hebben gelezen het verhaal van Galileo. Je hebt veel te leren van zijn wetenschap. Verkiest u el-Qaradawi. U houdt van Abul Ala Maududi. Je hoort de Tariq Ramadan. Hiermee wijzigt u een beetje routine. Er zijn krachtiger dan religie werken.
Probeer Dostojevski. Hiermee opent u de misdaad en straf. Shakespeare spelen. OSE Nietzche. Zelfs had het de dood van God aangekondigd, hebben wij het recht om uit te nodigen van Allah aan het tribunaal van de rede. Hij zal spelen in een vaudeville. Het theater met ons zal maken. Wij geven hem een rol op het hoogtepunt van zijn boodschap. Zijn kinderen zijn gek. Zij verbinden het bloedbad in zijn naam. Wij willen hem ondervragen. Het niet kan onttrekken. Het moet kalmeren zijn teksten.

Je denkt dat ik overdrijf? Maar ik ben vrij om te denken als je bent vrij om te bidden. Ik heb het recht om te lasteren zoals hebt u het recht dat u knielen. Elk zijn Mekka en elk zijn benchmarks. Elk zijn God en aan elke trouwe verzen. De profeten te bekritiseren en de waarheid is niet uniek. Wie is recht en die klopt niet? Wie is dom en wie is lucide? De zon is hoog genoeg om te verlichten ons. Democratie is breed genoeg om te bevatten onze dwaasheden.
Het is niet in Saoedi-Arabië en Jemen. Hier, is de staatsgodsdienst, vrijheid. We kunnen zeggen wat we denken en kan lachen om de Heilige en heiligschennis. Er moet zijn goddelijkheid op de drempel van zijn huis. Geloof, geloof en geloof is een vlam in het openbaar moet uitschakelen
In uw land van herkomst, de christenen en de Joden scheren partities. Atheïsten zijn verdreven. Apostaten zijn afgeslacht. Toen de soldaten van Allah gedood journalisten, explodeerde broers met vreugde. Ze verbrand vlaggen en gebouwen. Ze hebben opgeroepen tot de Jihad. Ze beloofde ten westen van represailles. Een van hen heeft zelfs haar pasgeboren Kaye genoemd.
Ik begrijp niet uw broeders. Er zijn te veel tegenstrijdigheden in hun hoofd. Er zijn te veel kogels in hun geweren. Ze kijken naar Mekka, maar ze dromen van Hollywood. Ze rijden een Chrysler. Ze Canada Schoenpoetsen bron van Nike. Ze hebben de iPhones. Ze eten van hamburgers. Ze houden van Amerikaanse merken. Ze vechten 'het rijk', maar ze hebben een zwak voor haar producten.
En dan stoppen met bellen me "broer". Er is dezelfde moeder of het dezelfde benchmarks. U bent te ver van me. U hebt een gedraaide weg genomen. Ik heb genoeg van uw bedrog. Ik leefde ook via je onzin. Onze koppelingen worden verbroken. Ik vertrouw niet dat u meer. Je ademen de chaos. Je bent een kind van wraak. U bent op een missie. U werkt voor het Koninkrijk van Allah. De wereldse leven interesseert u niet. U bent iemand anders. U bent een monster. Ik begrijp u niet. U ontsnappen mij. Vandaag je fundamentalistische, u zult morgen terrorist. Daar ga je naar het zwellen van de rangen van de islamitische staat.
Op een dag vermoorden je van onschuldige mensen. Een andere, zult u een martelaar. Dan zult u in de hel. De Maagd zal niet terugkomen op uw bed. U zult aten wormen. U zal worden verslonden door de vlammen. U zal worden verdronken in de rivier van de wijn die u beloofd. U zult worden gemarteld door de demonen van uw domheid. U zult ash. Hier zult u stof. Hier zult u uitwerpselen. U zult speeksel. U zal moeten schamen. U zal hond worden. U zult zijn niets. U zult ellende.

Copyright © 2015 Prater.

Alle rechten voorbehouden.

Zet de puntjes op de i

Plaats reactie